6.12.09

top 20 δισκων της δεκαετιας / #15



#15 Future perfect VNV NATION (2002)

Εδω μιλαμε για ζορια. Ο δισκος δεν ειναι δυσκολος ή κατι τετοιο. Το μονο κομματι που σε ανταμοιβειγια την υπομονη σου ειναι το structure, που μετα απο κανα 4λεπτο απο ντουπ και μπλιπ καταληγει σε ενα πανικο μιας πανεμορφης μελωδιας με synths και θορυβο. Κατα τ αλλα μιλαμε για τραγουδια που κανανε οπως εμαθα αργοτερα τους χαρντκορ οπαδους τους να ξενερωσουν, γιατι δεν ηταν τοσο σκληρα ή σκοτεινα.
Εγω δε μπορω να ξερω, δεν ειχα ακουσει κατι αλλο δικο τους προηγουμενως όταν ο Γιαννης μου εβαλε ν' ακουσω "ενα απο τα 3 πιο ομορφα τραγουδια στην ιστορια της μουσικης". Το beloved εννοουσε, και ναι δεν απειχε καθολου απ την αληθεια, ξερω οτι υπαρχουν πολλα κοριτσακια που δεν προκειται να ακουσουν ποτε τιποτα αλλο απο VNV αλλα να λενε "πωωω ναι ρε σσσσσυυυυ μπηλοβντ!!!" αλλα ναι για τετοια κομματαρα ολοι εχουν δικιο.
Ακουγοντας τον υπολοιπο δισκο τα χριστουγεννα του 2005* , εποχη γνωστη και ως Η Πιο Σκατενια Περιοδος Της Ζωης Μου, δεν ηθελα και πολυ για να κολλησω. Τα ζορια ηταν δικα μου. Εδω εχουμε κομματαρες, αλλα κυριως εχουμε δισκο, υπαρχει μια γενικη αισθηση, πολυ δυνατη πως αυτα τα κομματια ανηκουν σε μια οικογενεια, υπαρχει ενα συγκεκριμενο κλιμα, και για καποιο λογο παρ' οτι ειναι σκοτεινα κομματια απο καπου (οπως το καταλαβαινω εγω) προκυπτει ενα φως και μια παιδικοτητα και μια ευθυτητα.
Ομορφα πραγματα γενικα, αυτη η φαση θα μου θυμιζει να ειμαστε στο Underworld με Βασιλη (που ηξερε) και Κατια και Γιαννη, και να ακουμε μουσικαρες εκστασιασμενοι, και ενα γαματο φορεμα που χε παρει η Σοφια γιατι "θα ειναι τελειο για το Underworld" αλλα μεχρι να γυρισουμε Αθηνα απ το Βολο και να παμε, το Underworld ειχε αλλαξει ή εμεις ή κατι τετοιο.

H ψηφοφορια για τους καλυτερους δισκους της χρονιας και της δεκαετίας διοργανωνεται απ τον gone for sure και για οσους ενδιαφερονται να βλεπουν την συνολικη πορεια της ψηφοφοριας απ τα 84 ατομα που συμμετεχουν, ο Ikrory21 τα μαζευει κάθε μερα εδώ .

3 comments:

xara said...

:)

dark tyler said...

Χώσε και απόπτυγμα τώρα να τρελαθούμε τελείως!

pan pan said...

δεν εχω αγαπημενο δισκο απο apoptygma, παντα εφτιαχνα μια λιστα 10-11 κομματιων απο δω κι απο κει.. ειναι ξεκαθαρη περιπτωση "anthony and the johnsons"