14.10.09

γλυκιά γεύση / πικρή γεύση

Ο ένας μήνας σχεδόν που περασε μέχρι να γράψω εδώ, ηταν γεμάτος τρέξιμο για υπέροχα πράγματα, όπως το πρώτο μου live σαν μουσικός (για την ακρίβεια το 4ο- αλλά το πρώτο που παρουσίαζα δική μου μουσική) και ήταν για το secret gig που αποτύπωσε σε φιλμ (ή σε ότι το αποτύπωσε τελος πάντων) ο vincent moon, ο αξιαγάπητος γάλλος της blogotheque.

To όλο σκηνικό, λόγω των απαιτήσεων του γυρίσματος (όσο πιο ακουστικά και με λιγοτερες απαιτήσεις σε PA γίνεται) έγινε πραγματικότητα (και απίστευτα όμορφο) χάρη στο Γιώργο στα ντραμς, στη Νεφέλη στο βιολί και στον Τζεφ στην κιθάρα.
(ο χοντρός που είναι σα να θέλει να παει για χέσιμο είμαι εγώ, ο χοντρός που κρατάει μια ασπρη λαμπάδα είναι ο τζεφ και ο χοντρός που μοιαζει με τον στολτιδη ειναι ο γιώργος. η νεφελη ειναι η κοπελα)

Τα αποτελέσματα αυτού του πράγματος θα ανέβουν σε κάποιο site που θα στήσει ο vincent κάποια στιγμή του χρόνου, και προφανώς θα το κάνω μεγάλο θέμα.

Κατα τ' άλλα, πέρασα ένα μηνα σχεδον να ψάχνω σπίτι, και να μη σταματάω να εντυπωσιάζομαι από τα επιχειρήματα διάφορων ιδιοκτητών ώστε να παρουσιάσουν σαν παλάτι την τρώγλη που νοικιάζανε. Ενδεικτικά:
"Χεχε αυτο το έκανα μοντέρνο όπως αρέσει σε εσάς τους νέους" (είχε βγάλει τη ντουζιέρα και απλά υπήρχε ενα μοντερνο σιφωνι στο πάτωμα)
"Εδώ είναι το χωλ, βλέπεις ειναι πολύ άνετο, μπορείς να βάλεις ένα κρεβατάκι εδώ" (επειδή σε μια γκαρσονιέρα αυτο που θες είναι μερικά σπαταλημένα τετραγωνικά στο χωλ για να βάλεις ενα κρεβατακι)
"Ε και το καλό είναι πως εδώ είσαι και πολυ κοντα στο κολωνάκι" (χα)

Τελικά βρήκα το παλάτι μου, το τριψα, το βαψα, οι γονεις μου ξεπατωθήκανε να το κανουν να γυαλιζει, αν ψήσω τον ιδιοκτητη να κάνει μια επισμάλτωση στην μπανιέρα και να βάλει κι έναν αποροφοτήρα να μαγειρευω με την άνεση μου εναλάξ μακαρόνια/πατάτες, θα είμαι άρχοντας.

Παράλληλα σχεδίαζα συνέχεια κομικς για το "9" της Ελευθεροτυπίας, 2σέλιδες και 4σέλιδες ιστορίες, που μπαίνουν σχεδόν κάθε εβδομάδα. Να κι ένα καρεδάκι :
Η αληθινή αγάπη όμως κρύβεται στο βίντεο απο κάτω:



Κόρε. Ύδρο. - Πικρή Γεύση from nips on Vimeo.

3 comments:

Nefeli said...

τι λε ρε παιδι μου, ειμαι η κοπελα?
νομιζω η αξια της φωτογραφιας βρισκεται στο υφος του jef

mitsobo said...

Έλα βρέ μιλάς & εσύ γι χοντρούς τώρα! (ελπίζω να κατάφερα να σου στείλω το ολοκαίνουριο blog μου)!?

pan pan said...

ναι μιλας κι εσυ!
ησουν ο θεος μας και μας προδωσες!