19.12.09

top 20 δισκων της δεκαετιας / # 02



#02 ( ) Sigur Ros (2002)


Γιατί δε γίνεται να ξεκινησει το παραπανω κομματι χωρις να ακουσω και ολο τον υπολοιπο δίσκο. Γιατι το ακουγα για ενα μηνα σερι, στο ρηπητ χωρις να βαλω να ακουσω στο σπιτι αλλη μουσικη. Γιατι εκεινος ο μηνας ηταν με διαφορα ο πιο ευτυχισμενος, ο πιο ακραια ομορφος μηνας της ζωης μου.
Γιατι την πρωτη φορα που ακουσα το τελευταιο κομματι του δισκου ειναι απ τις πιο εντονες αναμνησεις μου στο Βολο, απ τη μια στιγμη στην αλλη βρεθηκα να εχω ενα απ τα συγκλονιστικοτερα τραγουδια που χω ακουσει στη ζωη μου κι εγω ειχα μεινει στο χερι με ενα τριφτη κι ενα κομματι τυρι.
Γιατι περιμενα 4 χρονια να τους ακουσω λαηβ, και οχι μονο η υπερβολικη αναμονη και οι προσδοκιες που συσσωρευτηκαν δεν χαλασαν κατι απ τη μαγεια, αλλα τελικα υπηρχε και κατι παραπανω που δεν θα μπορουσα να εχω φανταστει και δε μπορω να περιγραψω.

H ψηφοφορια για τους καλυτερους δισκους της χρονιας και της δεκαετίας διοργανωνεται απ τον gone for sure και για οσους ενδιαφερονται να βλεπουν την συνολικη πορεια της ψηφοφοριας απ τα 84 ατομα που συμμετεχουν, ο Ikrory21 τα μαζευει κάθε μερα εδώ

No comments: